Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Swedbanki kliendid müüvad aktsiaid
Swedbank Marketsi valdkonnajuhi Andres Suimetsa kinnitusel on panga kliendid viimastel päevadel olnud enamuses müügipoolel ja kahe müügikorralduse kohta laekub üks ostukorraldus.
Andres Suimetsa hinnangul on eilne turgudel valitsenud müügipaanika asjade loomulik käik. Foto: Veiko Tõkman
„On kliente kellele tundub praegu mõistlik lühiajaliselt riski vähendada, kui ka neid, kes veidi pikemas vaates kasutavad langust positsioonide suurendamiseks,“ selgitas Suimets. „Tundub, et mure Euroopa majanduse pärast on paljusid investoreid teinud murelikuks olukorras, kus halbu uudiseid reaalmajanduse kohta on lõpuks ka turgudel negatiivsena tõlgendama hakatud, vaatamata Euroopa Keskpanga sõnavõttudele või tegutsemisele.“
Suimets põhjendas müügilainet muu hulgas sellega, et Euroopa erinevatest riikidest on järjest avaldatud pettumust valmistanud makronäitajaid, samas kui inflatsioon püsib väga madalal ning veel hiljuti langetas ka IMF maailmamajanduse väljavaadet. „Võttes arvesse turgude langusele eelnenud tugevust, kui paljud indeksid kauplesid oma tippude juures, on loomulik, et investorid on muutunud ärevaks ja leidnud põhjuse nüüd valikuliselt investeeringuid realiseerida,“ rääkis ta.
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.